Zet de media-activiteiten van uw onderneming in de schijnwerpers | Agoria

Zet de media-activiteiten van uw onderneming in de schijnwerpers

Gepubliceerd op 14/06/12
Van 6 tot 15 november vinden in Gent en Brussel de Creative Media Days plaats. IBBT coördineert tijdens deze week diverse evenementen zoals iMinds, TEDxBrussels, Phare Conference en Media & Learning Conference.

Afbeelding
iMinds
, de jaarlijkse netwerkconferentie georganiseerd door IBBT, staat dit jaar in het teken van Media. Een van de gastsprekers op het programma is bijvoorbeeld Andrew Keen, auteur van de internationale bestseller "Cult of the amateur: How The Internet Is Killing Our Culture".

Maar om de industriële participatie te versterken, is IBBT ook nog op zoek naar inspirerende voorbeelden en ideeën vanuit de industrie.

U kunt bijvoorbeeld in een stand de media-activiteiten van uw onderneming op een aantrekkelijke manier voorstellen, of een workshop/demonstratie geven. U kunt ervoor opteren om een themasessie van bijvoorbeeld twee uur in te vullen, waarbij uw onderneming een lezing van 20 minuten voorziet met focus op media-applicaties en demonstraties.

Als u de activiteiten van uw onderneming op het gebied van media in de kijker wilt zetten, neem dan zo snel mogelijk contact op met Ingrid Reynaert van Agoria (zie hierna). Uw voorstellen worden tegen 20 juni 2012 bij ons verwacht, waarna een voorstel zal besproken worden met IBBT. De voertaal van de iMinds-conferentie is Engels.

iMinds staat open voor iedereen die interesse heeft in ICT-innovatie: onderzoekers, ondernemers, investeerders, beleidsmakers en creatievelingen. Het programma wordt veelzijdig ingevuld met keynote speakers, workshops, debatten en inspirerende themasessies.

Meer informatie

De rest is gereserveerd voor Agoria leden

Gerelateerde thema's