Coordinator Manufacturing Industries | Agoria

Coordinator Manufacturing Industries

Algemeen

Ter ondersteuning van onze medewerkers en onze verschillende business entiteiten werken we met een Business Support Team. Dit team bestaat uit een 12-tal personen die enerzijds instaan voor een aantal eigen projecten en opdrachten binnen een business entiteit en anderzijds instaan voor het realiseren van ad-hoc activiteiten al dan niet samen met de andere teamleden. Ter ondersteuning van de entiteit “Context”, dat de lidbedrijven binnen Manufacturing en Digital Industries groepeert, waar we aan belangenbehartiging doen voor onze leden en de studiedienst huist, zoeken we een Coordinator. 

Boeiende omgeving

Als generalist die affiniteit heeft met technologie heb je de kans je onder te dompelen in een boeiende groep aan sectoren. Geen dag is dezelfde: van inhoudelijk tot procesmatig werk, waar je zowel autonoom kunt werken als in team met veel interactie met de rest van de organisatie. De afwisseling en veelzijdigheid van activiteiten is op het lijf geschreven van iemand die initiatief kan en wil nemen in de boeiende wereld van de technologische sector. En dit in een toffe collegiale sfeer in een inspirerende hippe kantooromgeving en een progressieve bedrijfscultuur waar we work-life balans hoog in het vaandel dragen.

 

Verantwoordelijkheden

  • Ondersteuning van het team dat werkzaam is binnen de Maak-, Ruimtevaart- en Luchtvaartindustrie: voorbereiden, organiseren, opvolgen, verslaggeving en administratieve ondersteuning voor de overleg- en statutaire vergaderingen van de verschillende bedrijfsgroepen binnen de industrie; 
  • Voorbereiding, organisatie en administratieve ondersteuning m.b.t. de organisatie van  events, infosessies, conferenties, beurzen, thematische bijeenkomsten van de leden of instellingen, …; 
  • Opmaak, ondersteuning en uitsturen van proactieve communicatie naar leden (nieuwsbrieven, brochures, update website, folders, email campagnes…), beheer van contacten en adreslijsten in CRM applicatie;
  • Secretariaat van de vzw Belgospace (Belgische vereniging van ruimtevaartbedrijven en -instellingen): organisatie van de raad van bestuur en algemene vergadering, opvolging van de boekhouding, opmaak en verdeling van het jaarverslag;
  • Medewerking aan en ondersteuning van onderzoeksproject SCOPE 2020 uitgegeven door het Europees Sociaal Fonds dat de competentieprognoses binnen de luchtvaartsector in kaart brengt; 
  • Medewerking aan en ondersteuning van het Be The Change project: organisatie van lerende netwerken, opmaak van email campagnes.

 

Gewenst profiel

  • Uitstekende talenkennis (NL/FR) - mondeling en schriftelijk; sterke kennis van het Engels;
  • Vlot overweg kunnen met digitale tools zoals MS Office, ervaring met een CRM of ERP applicatie is een troef;
  • Dynamische teamspeler met een  proactieve en flexibele ingesteldheid;
  • Stressbestendig;
  • Multitasker;
  • Organisatietalent en nauwkeurigheid;
  • Autonoom werken;
  • Klantgericht en probleemoplossend denken.

 

Ons aanbod

Bij Agoria kom je terecht in een professionele en moderne werkomgeving met een transparante, gestroomlijnde organisatiestructuur. Wij bieden jou flexibele arbeidsvoorwaarden en een aantrekkelijk salaris, aangevuld met interessante bijkomende voordelen. Je krijgt bij ons de kans om uw competenties optimaal te ontplooien. 

 

Contact

Geïnteresseerd? Stuur dan snel een motivatiebrief samen met jouw curriculum vitae naar Sovanna Hem door bovenaan te klikken op Apply.