Concrete wint 2 Henry van de Velde Labels | Agoria

Concrete wint 2 Henry van de Velde Labels

Gepubliceerd op 23/01/13 door Jean-Marc Timmermans

Afbeelding
Het Antwerpse ontwerpbureau Concrete heeft twee Henry van de Velde Labels gewonnen. Deze prestigieuze onderscheidingen worden elk jaar door Design Vlaanderen toegekend en zijn een kwaliteitslabel van de Vlaamse Gemeenschap om innovatieve en goed vormgegeven objecten of projecten die in dat jaar op de markt zijn gekomen, te belonen en onder de aandacht te brengen. 

Concrete viel in de prijzen met de volgende projecten:

  • Afbeelding

    MIOS
    (Museum In Onze Straat) is een toolkit die stadsbesturen in staat stelt om de sociale cohesie op straatniveau te stimuleren door de organisatie van een museum achter elk raam (i.s.m. Pantopicon).
  • Afbeelding

    MIRTOON
    is een tuinslanghaspel met automatisch oprolsysteem die gezien mag worden. Een tijdloze vormgeving, zuivere vormovergangen en een volledig monochromatische kleurstelling maken van deze tuinslanghaspel een eye-catcher voor in de tuin of op het terras.

Slechts 7 objecten/projecten mochten dit jaar een Henry van de Velde Label in ontvangst nemen.

www.concrete.be  

 
Doet uw onderneming het ook goed?
Een bijzondere bestelling, innovatie, uitbreiding, overname, onderscheiding ...? Laat het ons weten! We publiceren uw bericht in onze nieuwe rubriek 'Good News' op www.agoria.be maar ook in deze rubriek in Agoria Online en in het magazine Industrie Technisch Management.

Stuur een tekstje van max. 20 regels (liefst met foto) naar redactie@agoria.be
 

De rest is gereserveerd voor Agoria leden