In de nieuwe wereld van e-commerce, digitalisering en artificiŽle intelligentie verandert alles. Ook het verkoopproces. Verkopers zullen hun bestaan moeten legitimeren door de waarde die ze creŽren, niet alleen voor hun werkgever, maar ook voor hun klanten.


Maar waarin zit die meerwaarde van een topverkoper precies? Waarmee verdient hij zijn persoonlijke ROI? Het begint bij werken vanuit de juiste focus. Wist u dat in veel organisaties maar liefst 15 tot 20% van de verkooptijd verloren gaat door onvoldoende focus bij het verkoopproces, waardoor te weinig kwalitatieve inspanningen worden geleverd bij de juiste klanten en er te beperkte opvolging is van gekwalificeerde leads.

Daarnaast hebben succesvolle topverkopers een perfect inzicht in de klant en diens aankoopprocessen, en zijn ze bovendien creatief en intelligent genoeg om hun salesstrategie daar flexibel op af te stemmen en een nauwe persoonlijke band met hun klanten op te bouwen.

Het klinkt allemaal logisch, maar hoe begint u eraan in de praktijk? In deze dialoog (15,8 kB) (15,8 kB) wordt al een tipje van de sluier opgelicht.

Ontdek de details in de tweede module van de Agoria Sales Academy op 11 en 18 oktober a.s.
Meer weten of inschrijven? Klik hier.