Onder het motto 'we mobilize your business' zet het jonge technologiebedrijf mobco volop in op mobiel werken. En met succes: de expert in mobiele technologie kan de titel claimen van 'authorized reseller' bij technologiereuzen Apple en Samsung.


Overal en altijd kunnen werken, het raakt steeds meer ingeburgerd. Maar daarvoor moeten medewerkers efficiŽnt en veilig hun taken kunnen uitvoeren op het toestel dat daar op dat moment en die locatie het meest geschikt voor is. Dat is de missie van mobco: het bedrijf brengt bij zijn klanten een volledige technologische transformatie tot stand en zorgt ervoor dat mensen toegang hebben tot hun mailbox, CRM-systemen en andere tools via elk toestel, of het nu hun laptop, smartphone of tablet is.

Bekijk de Social Heartbeat van Mobco door op de afbeelding te klikken:

CEO Ulrik Van Schepdael: "We willen een positieve impact hebben op de work-lifebalans. Daar heeft iedereen baat bij: we zien dat daar bij werknemers steeds meer vraag naar is. Ook op andere vlakken streven we ernaar om een positief verschil te maken: daarom was het voor ons fijn om met de 'Social Heartbeat'-tool van Agoria te zien hoe we met onze overheidsbijdragen een tastbare bijdrage leveren aan de maatschappij."

Lokale kweek

Aan lokale verankering hecht Ulrik Van Schepdael veel belang. Daarom werft het Dilbeekse bedrijf vooral mensen aan uit het Brusselse. Duurzame mobiliteit is daarbij een belangrijke factor. Ulrik: "mobco opereert internationaal, maar we proberen vooral lokaal werkgelegenheid te creŽren."

Het bedrijf groeit, al is het met de handrem op: "ICT-profielen zijn schaars. Als kmo beschikken we niet over grote rekruteringsbudgetten. Daarom juichen we de Tech Matters-campagne van Agoria toe. Een campagne die de troeven van de technologiesector in de verf zet, is mooi meegenomen om ons bekender te maken bij het grote publiek."

Bent u benieuwd naar uw Social Heartbeat? Bereken het in enkele muisklikken op de website van #TechMatters!