Coor Belgium heeft van Volvo Cars Group de opdracht gekregen om haar kantoren in Brussel te transformeren volgens het Day@work concept. Een van de doelstellingen van het autobedrijf is om een aantrekkelijke werkgever te zijn en het management wil een werkomgeving die de werknemers beter ondersteunt in al hun dagelijkse taken.


In deze context moet de werkomgeving een afspiegeling zijn van de bedrijfscultuur en de multifunctionele samenwerking en creativiteit ondersteunen die nodig zijn om innovatieve oplossingen voor klanten te ontwikkelen.

Na analyse van trends die van invloed zijn op de werkomgeving, de onderzoeksresultaten en wat andere bedrijven doen, heeft Volvo Cars op basis van haar strategie en visie een eigen plan ontwikkeld.

Coor Belgium begeleidt dit veranderingsproces van A tot Z. De renovatie omvat de afbraak van alle bestaande delen, zoals plafond, elektriciteit, verlichting, meubilair en uiteraard de volledige opbouw volgens het sleutel op de deur principe. COOR coördineert niet enkel het technische luik, maar heeft ook Volvo Cars begeleidt tijdens het voortraject, zijnde het kiezen van de juiste materialen, kleuren, vloerbekleding, verlichting. Deze, voor de toekomstige gebruikers, zichtbare delen bepalen mee het succes van 'Het Nieuwe Werken'

Coor Belgium is gespecialiseerd in het voorzien van een totaalpakket aan diensten met als doel een efficiënte, aantrekkelijke, veilige en geschikte werkomgeving aan te bieden.

 

 
Bent u winnaar ? Laat het ons weten !
U bent lid van Agoria en uw bedrijf heeft succes geboekt: belangrijke nieuwe orders, innovatie, uitbreiding, onderscheiding, bedrijfsovername.....? Laat het ons weten! Uw nieuws wordt gepubliceerd op www.agoria.be evenals in deze rubriek op Agoria Online.

Hoe doe je dat? Het is heel eenvoudig: stuur een tekst van maximaal ongeveer twintig regels (bij voorkeur met foto) naar redaction@agoria.be.