Sinds Agoria in 2015 de masterclass ‘contentmarketing in b2b’ lanceerde, scherpten al meer dan 300 marketeers hun kennis aan over marketinginnovatie in een industriële b2b-context. Met resultaat: uit een rondvraag bij de alumni blijkt zo’n 60% van de deelnemende bedrijven vandaag aan contentmarketing te doen. Om de bestaande contentmarketingaanpak van b2b-spelers te helpen versterken, pakt Agoria nu ook uit met een advanced masterclass.


Voor wie?

B2B-professionals uit marketing en sales die ervaring met contentmarketing hebben opgebouwd en complexere vragen hebben om verder te groeien.

Inhoud en aanpak

  • In kleine groepen van 8 deelnemers gaan we dieper in op de deelaspecten van een doeltreffende contentstrategie: trends, buyer persona’s, strategie, metrics, content, distributie en organisatie.
  • De basismodellen van de oorspronkelijke masterclass bieden nog steeds houvast, maar we richten ons vooral op de nieuwste trends en inzichten uit het vakgebied.
  • Elke workshop is maatwerk: via een persoonlijk intakegesprek brengen we de uitdagingen van alle deelnemers glashelder in kaart.
  • Tijdens de sessie belichten de deelnemers hun eigen praktijkvraagstukken. In interactieve brainstorms gaan we vervolgens gezamenlijk op zoek naar oplossingen en formuleren we concrete vervolgacties. 

Datum

vrijdag 13 november 2020, 09:00 - 17:00

Plaats

to be confirmed

Organisator

Agoria 

Meer info

Agoria-leden: € 750
Niet-leden: € 950

Agoria is erkend als dienstverlener in het kader van de Vlaamse KMO-portefeuille. Dat betekent dat wanneer u als Vlaamse kmo bij ons een betalende opleiding van min. 100 euro (excl. BTW) volgt, de Vlaamse overheid een deel van de kostprijs subsidieert. Ons erkenningsnummer is DV.O205861. Opgelet: Agoria leden kunnen enkel een beroep doen op de KMO-portefeuille als zij toegetreden lid zijn. Meer uitleg vindt u hier.

Op deze opleiding zijn de algemene voorwaarden van toepassing die gelden binnen Agoria VZW.
Schrijf je in