Sinds Agoria in 2015 de masterclass ‘contentmarketing in b2b’ lanceerde, scherpten al meer dan 300 marketeers hun kennis aan over marketinginnovatie in een industriële b2b-context. Met resultaat: uit een rondvraag bij de alumni blijkt zo’n 60% van de deelnemende bedrijven vandaag aan contentmarketing te doen. Om de bestaande contentmarketingaanpak van b2b-spelers te helpen versterken, pakt Agoria nu ook uit met een advanced masterclass.


Voor wie?

B2B-professionals uit marketing en sales die ervaring met contentmarketing hebben opgebouwd en complexere vragen hebben om verder te groeien.

Inhoud en aanpak

  • In kleine groepen van 8 deelnemers gaan we dieper in op de deelaspecten van een doeltreffende contentstrategie: trends, buyer persona’s, strategie, metrics, content, distributie en organisatie.
  • De basismodellen van de oorspronkelijke masterclass bieden nog steeds houvast, maar we richten ons vooral op de nieuwste trends en inzichten uit het vakgebied.
  • Elke workshop is maatwerk: via een persoonlijk intakegesprek brengen we de uitdagingen van alle deelnemers glashelder in kaart.
  • Tijdens de sessie belichten de deelnemers hun eigen praktijkvraagstukken. In interactieve brainstorms gaan we vervolgens gezamenlijk op zoek naar oplossingen en formuleren we concrete vervolgacties. 

Datum

vrijdag 6 maart 2020, 09:00 - 17:00

Plaats

BluePoint Brussels
A. Reyerslaan 80
1030 Brussel

Toegangsplan

Organisator

Agoria 

Meer info

Agoria-leden: € 750
Niet-leden: € 950

Agoria is erkend als dienstverlener in het kader van de Vlaamse KMO-portefeuille. Dat betekent dat wanneer u als Vlaamse kmo bij ons een betalende opleiding van min. 100 euro (excl. BTW) volgt, de Vlaamse overheid een deel van de kostprijs subsidieert. Ons erkenningsnummer is DV.O205861. Opgelet: Agoria leden kunnen enkel een beroep doen op de KMO-portefeuille als zij toegetreden lid zijn. Meer uitleg vindt u hier.

Op deze opleiding zijn de algemene voorwaarden van toepassing die gelden binnen Agoria VZW.
Schrijf je in