U bent al bezig met contentmarketing in een b2b-context, maar uw strategie is nog niet duidelijk? Of worden de resultaten slechts langzaam zichtbaar? Om u te helpen, biedt Agoria Academy een nieuwe masterclass 'Contentmarketing in b2b: advanced' aan. Registreer u snel, want er zijn slechts 8 plaatsen beschikbaar!


Sinds Agoria Academy in 2015 de masterclass 'contentmarketing in b2b' lanceerde, scherpten al meer dan 300 marketeers hun kennis aan over marketinginnovatie in een industriële b2b-context. Met resultaat: uit een rondvraag bij de alumni blijkt zo'n 60% van de deelnemende bedrijven vandaag aan contentmarketing te doen. Toch geeft slechts 15% aan dat ze daarbij een duidelijke strategie volgen én intussen concrete resultaten kunnen voorleggen. Om de bestaande contentmarketingaanpak van b2b-spelers te helpen versterken, pakt Agoria Academy uit met een advanced masterclass.

Inhoud en aanpak

  • In kleine groepen van max. 8 deelnemers gaan we dieper in op de deelaspecten van een performante contentstrategie: trends, buyer persona's, strategie, metrics, content, distributie en organisatie. Hiervoor hanteren we het 'content marketing turbine'-model, dat specifiek voor deze masterclass werd ontwikkeld. 
  • We vertrekken vanuit de grondbeginselen van contentmarketing, maar richten ons vooral op de nieuwste trends en inzichten uit het vakgebied. 
  • Elke workshop is maatwerk: via een persoonlijk intakegesprek brengen we de uitdagingen van alle deelnemers glashelder in kaart. 
  • Tijdens de sessie belichten de deelnemers hun eigen praktijkvraagstukken. In interactieve brainstorms gaan we vervolgens gezamenlijk op zoek naar oplossingen en formuleren we concrete vervolgacties.

Voor wie?

B2B-professionals uit marketing en sales die ervaring met contentmarketing hebben opgebouwd en complexere vragen hebben om verder te groeien.

Per sessie worden maximaal 8 deelnemers toegelaten. De groepen worden klein gehouden om een persoonlijke aanpak te garanderen. Schrijf u nu in!

 Sprekers

  • Bert van Loon is internationaal marketingexpert en onafhankelijk strateeg. Hij sprak op Content Marketing World, hét internationale congres hierover in de VS.  LinkedIn
  • Jonas Vandroemme is chief content strategist bij Com&Co. Hij helpt bedrijven bij vormgeven van contentmarketingstrategieën en gaf al verschillende opleidingen over het thema. Linkedin

Datum

vrijdag 22 maart 2019, 09:00 - 17:00

Plaats

BluePoint Brussels
A. Reyerslaan 80
1030 Brussel

Toegangsplan

Organisator

Agoria Marketing & Communication

Meer info

Leden: 750 euros
Niet-leden : 950 euros

Agoria is erkend als dienstverlener in het kader van de Vlaamse KMO-portefeuille. Dat betekent dat wanneer u als Vlaamse kmo bij ons een betalende opleiding van min. 100 euro (excl. BTW) volgt, de Vlaamse overheid een deel van de kostprijs subsidieert. Ons erkenningsnummer is DV.O205861. Opgelet: Agoria leden kunnen enkel een beroep doen op de KMO-portefeuille als zij toegetreden lid zijn. Meer uitleg vindt u hier.

Op deze opleiding zijn de algemene voorwaarden van toepassing die gelden binnen Agoria VZW.
Schrijf je in