Bent u ook al aan het aftellen naar de ‘Digital Connect Week’, het fully digital Agoria-event dat alle Belgische maakbedrijven die willen digitaliseren samenbrengt met de digitale bedrijven die daarbij kunnen helpen? Als standhouder op onze virtuele expo haalt u nog meer profijt uit uw deelname. Ontdek vlug de mogelijkheden.


De Digital Connect Week goes digital… die première hadden we u al eerder aangekondigd. En we geven toe: zelf kijken we reikhalzend uit naar de nieuwe formule met (ten opzichte van het eendaagse event vorig jaar) nog veel meer ruimte voor inhoudelijke diepgang en interactie.

Lidbedrijven met een digitaal aanbod mogen dat laatste aspect zelfs heel letterlijk nemen. Zij hebben immers de mogelijkheid om het event niet enkel te volgen als deelnemer, maar bovendien ook als standhouder op de virtuele expo die tijdens de Digital Connect Week op het digitale platform van het event zal worden georganiseerd.

Virtuele expo

De virtuele expo wordt dé plaats waar de industriële deelnemers van de Digital Connect Week zich voor en na de inhoudelijke webinars zullen aanmelden om het technologieaanbod te verkennen, verdere inspiratie op te doen en vooral ook… contacten te leggen met potentiële leveranciers. Een kans die u als bedrijf met een digitaal aanbod niet aan zich wilt laten voorbijgaan, toch?

Hoe werkt het?

Deelnemen als standhouder is heel eenvoudig. Na aanmelding op de website van de Digital Connect Week (scroll door tot aan de rubriek ‘Praktische informatie’) ontvangt u van ons een inlogcode en paswoord, en kiest u welk expogedeelte het best bij uw activiteiten aansluit: Innovation & design, Strategy & change management, Cybersecurity, 5G & connectivity, Digitalisering in productie of Data & AI.

Vervolgens kunt u uw virtuele stand helemaal zelf naar wens inrichten. Het platform ondersteunt zowel statische content (bv. uw bedrijfslogo, productomschrijvingen en -documentatie, links naar uw website en social media-kanalen, promovideo’s,…) als ‘live’ content (videostreaming). Die informatie biedt de bezoekers van uw stand snel een helder inzicht in uw aanbod.

Nog interessanter is dat u bovendien ook de dialoog met hen kunt aanknopen: hetzij via een geïntegreerde chatfunctie die u toelaat om hun vragen te beantwoorden, hetzij tijdens een ingeplande afspraak, waarvoor u een online reservatiemodule in uw stand kunt integreren.

Dit aanbod is geldig voor alle Agoria-leden met een digitaal aanbod en is helemaal gratis.

Reserveer vandaag nog uw virtuele stand via deze link (bij ‘Praktische informatie’)

PS: Wat vindt u trouwens van het inhoudelijke programma van de Digital Connect Week? We starten met een keynote door Prof. Dr Ivanka Visnjic (ESADE), gevolgd door sterke inhoudelijke tracks met diverse topsprekers over 5G, cybersecurity, de digitalisering van de maakindustrie en change management. Bekijk hier het volledige overzicht.